Plan dnia

szczegółowy plan zajęć w ciągu dnia
  • Grupa młodsza

    07.00 – 08.45 – przychodzenie dzieci do przedszkola, swobodne zabawy, zabawy ruchowe prowadzone przez nauczycielkę. Młodsze dzieci uczą się od starszych samodzielności, starsze opiekują się maluchami.
    08.45 – 09.00 – przygotowanie do śniadania (mycie rączek, nakrywanie do stołu).
    09.00 – 09.30 – śniadanie
    09.45 – 10.45 – zajęcia dydaktyczne (podstawa programowa wych. przedszkolnego, angielski, rytmika, gimnastyka korekcyjna, plastyka)
    10.45 – 11.20 – zabawa swobodna
    11.20 – 12.20 – wyjście na plac zabaw, do parku lub na spacer
    12.20 – 12.30 – mycie rączek przed obiadem
    12.30 – 13.00 – obiad
    13.00 – 13.15 – mycie ząbków
    13.15 – 14.45 – leżakowanie 
    14.50 – 15.00 – mycie rączek przed podwieczorkiem
    15.00 – 15.30 – podwieczorek
    15.30 – 18.00 – swobodne zabawy w łączonej grupie na sali lub wyjście na plac zabaw, praca indywidualna z dziećmi przy stolikach, rozchodzenie się dzieci do domów.

  • Grupa starsza

    07.00 – 08.45 – przychodzenie dzieci do przedszkola, swobodne zabawy, zabawy ruchowe prowadzone przez nauczycielkę. Młodsze dzieci uczą się od starszych samodzielności, starsze opiekują się maluchami.
    08.45 – 09.00 – przygotowanie do śniadania (mycie rączek, nakrywanie do stołu).
    09.00 – 09.30 – śniadanie
    09.45 – 10.45 – zajęcia dydaktyczne (podstawa programowa wych. przedszkolnego, angielski, rytmika, gimnastyka korekcyjna, plastyka)
    10.45 – 11.20 – zabawa swobodna
    11.20 – 12.20 – wyjście na plac zabaw, do parku lub na spacer
    12.20 – 12.30 – mycie rączek przed obiadem
    12.30 – 13.00 – obiad
    13.00 – 13.15 – mycie ząbków
    13.15 – 13.45 – słuchanie książek czytanych przez nauczycielkę
    14.00 – 14.45 – zabawy ruchowe, zajęcia dydaktyczne z podstawy programowej wychowania przedszkolnego
    14.50 – 15.00 – mycie rączek przed podwieczorkiem
    15.00 – 15.30 – podwieczorek
    15.30 – 18.00 – swobodne zabawy w łączonej grupie na sali lub wyjście na plac zabaw, praca indywidualna z dziećmi przy stolikach, rozchodzenie się dzieci do domów.