Kadra

    • Hanna Malec
      dyrektorka, nauczycielka j. angielskiego

      Hanna Malec

      dyrektorka, nauczycielka j. angielskiego

      Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, a w przedszkolu – dyrektorką i nauczycielką. Lubię uczyć angielskiego metodą Helen Doron stosując zabawy ruchowe, piosenki połączone z ruchem, aktywności plastyczne, gry planszowe i mnóstwo rekwizytów. Dbam o to, by dzieci były w przedszkolu bezpieczne i ważne, dostawały uwagę i empatię. Staram się, aby program KOALI jak najlepiej wspierał rozwój dzieci, w tym również jedną z ich najważniejszych potrzeb – ZABAWĘ.
       

      • Filologia angielska
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna

      • Certyfikat lektorski j. angielskiego metodą Helen Doron
      • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
      • Roczny trening komunikacji „Porozumienie bez przemocy” dr Marshalla Rosenberga
      • Szkolenie trenerskie „Jak mówić, aby dzieci nas słuchały, jak słuchać by dzieci do nas mówiły” wg A. Faber, E. Mazlish
      • Szkolenie w terapii par opartej na spotkaniu Hedy Schleifer (w trakcie)

      Interesuje mnie wszystko, co służy kontaktowi i spotkaniu:

      • Nauka komunikacji
      • Neurobiologia i rozwój  mózgu
      • Podróże i poznawanie innych kultur
      • Bardzo lubię taniec, kontakt z naturą i jazdę na rowerze
    • Anna Semczuk
      wicedyrektorka, nauczycielka

      Anna Semczuk

      wicedyrektorka, nauczycielka

      Kocham pracę z dziećmi, podziwiam ich żywiołowość, spontaniczność i otwartość. Staram się towarzyszyć im w odkrywaniu siebie i świata. Głównym celem mojej pracy jest wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka zgodnie z jego potencjałem i możliwościami rozwojowymi. Podczas zajęć wykorzystuję zarówno tradycyjne jak i innowacyjne metody nauczania np. metodę projektów badawczych. Uważam, że doświadczenia i eksperymenty pobudzają naturalną ciekawość dzieci, dając im przy tym mnóstwo radości i zabawy. Są wspaniałą metodą nauki w łatwy i przyjemny sposób.
       

      • Pedagogika przedszkolna

      • Porozumienie bez Przemocy wg metody Marshalla Rosenberga
      • Instytut Komeńskiego: Mali badacze – metoda projektów badawczych
      • Diagnoza gotowości szkolnej dzieci 5-6 letnich
      • Kinezjologia Edukacyjna wg metody Paula Dennisona
      • Edukacja matematyczna dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” wg koncepcji prof. Gruszczyk -Kolczyńskiej
      • Edukacja maluszka przez zabawy muzyką

      • Edukacja dziecięca, literatura popularna
      • Uwielbiam wycieczki górskie i rowerowe oraz spędzanie czasu na łonie natury
    • Iwona Kruszewska-Liwińska
      asystentka nauczyciela

      Iwona Kruszewska-Liwińska

      asystentka nauczyciela

      Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując jako opiekunka w klubie dziecka oraz w żłobku. Praca z dziećmi daje mi wiele radości. Lubię w dzieciach ich szczerość i nieskrępowanie w zadawaniu pytań. Dużą radość sprawia mi patrzenie na zdziwione i zaciekawione twarze dzieci, gdy uczą się czegoś nowego o świecie. Dzieci uczą nas, dorosłych, bezinteresownej życzliwości i doceniania prostych przyjemności. Każde dziecko powinno czuć się bezpiecznie i szczęśliwie w przedszkolu, a naszym zadaniem, jako opiekunów, jest sprawienie, aby tak się stało.
      Prywatnie jestem szczęśliwą mamą Mateusza, z którym spędzam każdą wolną chwilę na wspólnych wyprawach i zabawach.
       

      • Specjalista do spraw pedagogiki

      • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
      • Reagowanie na trudne sytuacje w pracy z dziećmi
      • Język obserwacji i współpraca z rodzicami
      • Kurs instruktażowy dla kierowników wycieczek szkolnych
      • Nazywanie świata – odmienna metoda nauki czytania
      • Elementy terapii muzyką i ruchem
      • Edukacja maluszka przez zabawy z muzyką
      • Fitness terapeutyczny dla dzieci

      • Pedagogika
      • Eksperymenty kulinarne
      • Uprawa roślin
      • Szydełkowanie
    • Iwona Badowska
      nauczycielka

      Iwona Badowska

      nauczycielka

      Uwielbiam pracę z dziećmi – dzięki nim żaden dzień nie jest podobny do poprzedniego. Uczą nas cieszyć się drobnymi rzeczami, ćwiczą nasza cierpliwość i pobudzają do kreatywnego myślenia. W ich towarzystwie nie ma miejsca na nudę – liczy się tylko dobra zabawa. Moim dużym atutem jest cierpliwość i poczucie humoru, które bardzo przydają się w pracy z dziećmi 🙂
      Prywatnie jestem mamą Sandry i Krystiana.
       

      • Wyższa Szkoła Nauk Społecznych „Pedagogium” – studia o kierunku Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Wczesnoszkolna

      • Kurs kinezjologii edukacyjnej Paula Dennisona ,,Gimnastyka mózgu”
      • Szkolenie z aktywizującej metody projektów badawczych ,,Mali badacze” Instytutu Komeńskiego
      • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
      • Szkolenie dla kierowników wycieczek szkolnych i wypoczynku
      • Inne warsztaty związane z wykorzystywaniem muzyki i ruchu w pracy z dziećmi

      • Psychologia
      • Pedagogika
      • Plastyka
      • Lubię wycieczki rowerowe, długie spacery z rodziną i układanie puzli
    • Aleksandra Kwiatkowska
      asystentka nauczyciela

      Aleksandra Kwiatkowska

      asystentka nauczyciela

      Praca z dziećmi dostarcza mi dużo radości. Cieszę się razem z nimi z ich „małych, wielkich sukcesów”. Dzięki dzieciom żaden dzień nie jest taki sam, pokazują nam jak cieszyć się z małych rzeczy oraz gestów. Jestem osobą zorganizowaną, jak również posiadam duże poczucie humoru, które pomaga mi w pracy podczas zajęć oraz zabaw z dziećmi. Prywatnie jestem mamą 3-letniej Mariki.
       

      • Pedagogika resocjalizacyjna

      • Kurs pierwszej pomocy
      • Warsztaty metodyczne: „Fabryka rzeczy pięknych”
      • Warsztaty metodyczne: „Rękodzieło w pracy z dzieckiem”

      • Muzyka
      • Literatura
      • Jazda na rowerze
      • Praca w ogrodzie
    • Justyna Jastrzębska
      psycholog

      Justyna Jastrzębska

      psycholog

      Jestem psychologiem o specjalności klinicznej oraz psychoterapeutką w nurcie systemowym w trakcie certyfikacji.
      Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji. Ich szczerość i otwartość powoduje, że nie mogę przejść obok nich obojętnie. W pracy w przedszkolu prowadzę zajęcia, w trakcie których realizuję program rozwoju emocji, umiejętności społecznych, a także poruszam ważne kwestie dotyczące spraw ogólnoludzkich. Nastawiona jestem również na współpracę z rodzicami, ponieważ wspólnymi siłami jesteśmy w stanie osiągnąć sukces w dziecięcych wyzwaniach!

    • Eliza Stawicka
      rytmika

      Eliza Stawicka

      rytmika

      Ukończyłam Szkołę Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie na wydziale pedagogicznym o kierunku rytmika. Od 1995 roku współpracuję z warszawskimi placówkami szkolnymi i przedszkolnymi.
      Prywatnie jestem mamą dwóch 5-letnich chłopców. Zawodowo – dyplomowaną nauczycielką muzyki. Na co dzień ” Ciocią Eliza” lub ” Panią Muzyką” dla wszystkich przedszkolaków 😉
      Muzyka to początek i koniec wszelkiej mowy…. W życiu każdego z nas stanowi ważny element. Żadna inna dziedzina sztuki nie wpływa tak na podświadomość jak ona, jest jedną z najsubtelniejszych form przekazu.
      Tak…. To z muzyką dzieci spotykają się na moich zajęciach 🙂

    • Konrad Sadowski
      gimnastyka korekcyjna

      Konrad Sadowski

      gimnastyka korekcyjna

      Pracuję jako nauczyciel wf w gimnazjum, a w wolnym czasie – jako instruktor karate. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Aktywnie prowadzę wiele dodatkowych zajęć w instytucjach rekreacyjno-sportowych i szkołach. Moją pasją jest zamiłowanie do sportu. Lubię propagować zdrowy tryb życia i zarażać nim dzieci, z którymi pracuję. W pracy przyświeca mi kilka głównych celów:
      – propagowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej
      – kształtowanie właściwych postaw prospołecznych
      – nauka, że sport to nie tylko ćwiczenia fizyczne, ale również dobra zabawa
       

      • Wychowanie Fizyczne, AWF Warszawa (instruktor gimnastyki korekcyjnej, samoobrony i kulturystyki)
      • Studia podyplomowe – Integracja Sensoryczna (w trakcie)

      • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
      • Kurs kierowników i opiekunów wycieczek i imprez turystycznych

      • Zdrowe odżywianie
      • Sporty walki (karate)
      • Muzyka i film
    • Magdalena Ostrowska-Więcek
      logopeda

      Magdalena Ostrowska-Więcek

      logopeda

      Prowadzę zajęcia logopedyczne z dziećmi – są to zajęcia indywidualne mające na celu usprawnienie aparatu mowy, wywołanie głosek, których dzieci nie realizują, rozwijanie dłuższych wypowiedzi, ćwiczenie słuchu fonematycznego, dbanie o wyrazistość wymowy. Dzieci są kwalifikowane na zajęcia na podstawie badań przesiewowych, które odbywają się w przedszkolu we wrześniu każdego roku szkolnego.
      Bardzo lubię pracować z dziećmi – dla mnie i dla nich jest to dobra zabawa, która w dodatku przynosi oczekiwane rezultaty.
      Prywatnie jestem mamą 6-letniego Miłosza.
       

      • Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z logopedią
      • Logopedia – studia podyplomowe
      • Neurologopedia – studia podyplomowe

      • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
      • Autyzm – mity i fakty

      • Uwielbiam oglądać w kinie komedie romantyczne oraz czytać książki obyczajowe.
      • Latem podróżuję razem z rodzinką po Mazurach i zachwycam się pięknem przyrody, śpiewem ptaków i szumem wody w jeziorach.
    • Karolina Homoncik
      nauczycielka j. angielskiego

      Karolina Homoncik

      nauczycielka j. angielskiego

      Jestem absolwentką filologii angielskiej i od zawsze język angielski był dla mnie istotnym elementem w życiu. Uwielbiam uczyć innych, pracuję w szkołach językowych a w przedszkolu prowadzę zajęcia z maluchami i starszakami. Lubię wyszukiwać nowe gry, zabawy i piosenki, zwłaszcza tematyczne np. świąteczne. Staram się, aby dzieci zawsze dobrze się bawiły i dzięki temu łatwiej zapamiętywały nowe słownictwo 🙂